TOP 4 Letnie owoce na redukcji
Odżywianie

TOP 4 Letnie owoce na redukcji

Badania w American Journal of Clinical Nutrition, wykazały że ludzie, którzy jedli pięć porcji dziennie lub więcej owoców i warzyw, częściej żyją dłużej.

Jeśli to nie jest wystarczająca motywacja wystarczy wziąć pod uwagę, że wyższe spożycie owoców jest również związane z niższym ryzykiem nadwagi.

Wiele osób twierdzi że owoce na redukcji nie są wskazane, jednak nie popadajmy w paranoje i starajmy się dopasowując do swojego dziennego bilansu kalorycznego, wprowadzić choć porcję owoców, która z pewnością przyniesie więcej korzyści aniżeli strat.

W upalne letnie dni zrezygnujmy z porcji lodów lub mrożonej latte na rzecz pełnych witamin owoców, warto pamiętać jednak że nie wszystkie są sobie równe.

Poznaj 4 zdrowe letnie owoce na redukcji, które nie zaszkodzą Twojej sylwetce.

WIŚNIE

Świeże owoce wiśni to prawdziwa bomba witaminowa, są bogate przede wszystkim w żelazo, spora dawkę witaminy C, oraz  przeciwutleniacze niosące zbawienny wpływ dla osób aktywnych wpływając pozytywnie na potreningową regenerację jak i niwelowanie stanów zapalnych.

Co więcej wiśnie zawierają melatoninę poprawiającą jakość snu, a wszyscy wiemy jak ważny jest dobry sens w okresie ciężkich treningów. Dodatkowym atutem może okazać się ważne podczas redukcji niskie IG tych owoców.

NEKTARYNKI

Zdecydowanie są sojusznikiem w walce z tkanką tłuszczową, jako źródło witaminy C mają wpływ na proces utleniania tłuszczu podczas wysiłku. Nektaryny jak również brzoskwinie, mają niską wartość energetyczną około 50 kcal, jak i niski indeks glikemiczny. Jednym słowem idealne owoce na redukcję.

Jeśli chcesz naładować baterię po treningu spróbuj zblendować szklankę mleka z nektaryną, mrożonym bananem, masłem orzechowym oraz serkiem ricotta.

ARBUZ

Pomimo faktu, że składa się w 90 % z wody ma wysoki indeks glikemiczny, jednak nie powinniśmy z tego powodu skreślać go z listy letnich zakupów. Prawidłowe nawodnienie organizmu jest bardzo istotne dla stawów, oraz metabolizmu. Dodatkowo ostatnie badania w Journal of Food wykazały, iż arbuz zawiera w swym składzie aminokwas który ma zdolność tłumienia bóli po treningowych u sportowców.

JAGODY

Kubek tych owoców ma zaledwie 84 kcal i aż 4 g. błonnika. Zawierają również sporą dawkę przeciwutleniaczy, które jak ustalili naukowcy z Nowej Zelandii mogą przyczynić się do zmniejszenia ilości uszkodzeń komórek mięśni spowodowanych stresem oksydacyjnym.(Rizwan, M., Rodriguez?Blanco, I., Harbottle, A., Birch?Machin, MA, Watson, REB, & Rhodes, LE (2011).

Inne badania, natomiast wykazały że, jagody mogą mieć pozytywny wpływ na spalanie tkanki tłuszczowej jak również ograniczyć odkładanie tłuszczu.(Hurst, RD, Wells, RW, Hurst, SM, McGhie, TK, Cooney, JM, & Jensen, DJ (2010).

Wczytywanie komentarzy...

Zobacz także

Redukcja a problemy hormonalne kobiet

Sport to zdrowie „Sport to zdrowie” i najlepszy sposób na uzyskanie szczupłej figury, podniesienie samooceny i pewności siebie. Jednak w pogoni za piękniejszym ciałem, zatracamy czasem racjonalny sposób myślenia. Z doświadczenia wiem, że w momencie kiedy osiągamy zadowalające efekty, chcemy je jak najdłużej utrzymać. Jednak w przypadku sportów siłowych i redukcji tkanki…

6 powodów-dlaczego nie chudniesz?

Przejadasz się zdrowymi przekąskami Ulubione słodycze zamieniasz na zdrowe przekąski? Świetnie! Awokado, orzechy, gorzka czekolada i owoce są naturalne i zdrowe, ale pamiętaj że nie są pozbawione kaloryczności. Bardzo często traktujemy powyższe przekąski jako doskonałą alternatywę dla słodyczy i podjadamy je z czystym sumieniem bez ograniczeń, co zwiększa znacznie…

Płaski brzuch fakty i mity – Najlepsze ćwiczenia na płaski brzuch nie istnieją!

Dowiedz się jakie popełniasz błędy w walce o płaski brzuch! Pracujesz nad sześciopakiem i nie widzisz efektów? Poznaj całą prawdę na temat budowania ABS i osiągnij wymarzone efekty! Jeśli będziesz robić brzuszki uzyskasz sześciopak – MIT To chyba największy mit, dotyczący walki o idealną sylwetkę w tym wyrzeźbiony brzuch….