abs fakty i mity

Płaski brzuch fakty i mity- Najlepsze ćwiczenia na płaski brzuch nie istnieją!

Dowiedz się jakie popełniasz błędy w walce o płaski brzuch! Pracujesz nad sześciopakiem i nie widzisz efektów? Poznaj całą prawdę na temat budowania ABS i osiągnij wymarzone efekty!

PŁASKI BRZUCH FAKTY I MITY

1 Jeśli będziesz robić brzuszki uzyskasz sześciopak- MIT

To chyba największy mit, dotyczący walki o idealną sylwetkę w tym wyrzeźbiony brzuch. Większość osób jest utwierdzona w przekonaniu że robiąc brzuszki czy ćwicząc na maszynach brzuch uzyska sześciopak. Zrozum że masz już ABS, który pracuje podczas większości wykonywanych przez Ciebie na codzień czynności, gdyby nie on Twój tułów byłby zapewne bezwładny, problemem jest fakt, że Twój sześciopak ukryty jest pod tkanką tłuszczową, więc aby był widoczny musisz się jej pozbyć.

2 Wystarczy 8 minut dziennie, aby uzyskać wyrzeźbiony brzuch- MIT

Jeśli można uzyskać płaski brzuch z widocznymi mięśniami w 8 minut dziennie, to dlaczego go jeszcze nie masz? Gdyby to było takie proste, każdy mógłby pochwalić się idealnym ciałem w letnim sezonie. Żaden program kilku minutowych ćwiczeń na brzuch nie sprawi, że spalisz nadmiar tkanki tłuszczowej.

3 Miejscowe spalenie tkanki tłuszczowej- MIT

Ten mit na temat płaskiego brzucha ściśle odnosi się do punktu wyżej, żadne ćwiczenia na brzuch nie sprawią że tkanka tłuszczowa zostanie spalona właśnie z brzucha. Spalanie tkanki tłuszczowej jest procesem złożonym i niestety to nie my decydujemy z którego miejsca tłuszczyk zniknie, robiąc brzuszki wzmocnimy mięśnie, które nadal będą ukryte pod przysłowiową „fałdką”. Nie oszukujmy się, ćwiczenia na płaski brzuch nie istnieją, zadbaj o dietę oraz odpowiednią dawkę ćwiczeń aerobowych, a Twój organizm zacznie spalać nadmiar tłuszczu. W pierwszej kolejności zapewne zauważysz efekty na partiach ciała na których najmniej Ci zależy, ale jeśli uzbroisz się w cierpliwość odkryjesz i mięśnie brzucha !

4 Pasy odchudzające- spalające tkankę tłuszczową- MIT

„Jeśli zależy Ci na sześciopaku, musisz zainwestować w specjalistyczne urządzenia”- to chyba największa głupota. Coraz to nowsze urządzenia pojawiają się na rynku, pozornie zapewniające niesamowite efekty. Wszystkie mają jedną wspólną cechę, fałszywą ideę, że nie trzeba nic robić- wystarczy przecież usiąść przed TV, zrelaksować się, założyć pas i czekać na efekty (podjadając przy okazji swoje ulubione słodycze). Producenci tych cudownych urządzeń obiecują efekty bez żadnych wyrzeczeń. W rzeczywistości nie stracisz tkanki tłuszczowej a jedynie pieniądze.

5 Na dolną część brzucha musisz robić specjalne ćwiczenia- MIT

Owszem, jeśli chcesz wzmocnić dolne partię brzucha, potrzebujesz ćwiczeń. Jeśli jednak zależy Ci na uwidocznieniu tej części odnosimy się do wcześniejszych punktów – musisz spalić tkankę tłuszczową. Ćwiczenia więc, dadzą Ci większe oraz silniejsze mięśnie, jednak nie będą widoczne jeśli w odpowiedni sposób nie zadbasz o dietę i ćwiczenia CARDIO.

 

 

 

Dodaj komentarz