Trening FBW na masę

Trening na masę: FBW dla początkujących

Dopiero zaczynasz trenować i szukasz sposobu na zwiększenie masy mięśniowej? Być może brak ci doświadczenia i poszukujesz planu treningowego, który w krótkim czasie pozwoli uzyskać zauważalne efekty? Jeżeli tak, to prawdopodobnie FBW będzie dla ciebie najlepszym rozwiązaniem. Ten system treningowy jest przeznaczony zarówno dla osób początkujących, średnio zaawansowanych jak i tych powracających po dłuższej przerwie.

Czym jest Full Body Workout?

Wskazówki
  • Poziom zaawansowania: początkujący
  • Cel: zwiększenie masy mięśniowej
  • Ilość treningów w tygodniu: 3
  • Przerwy między seriami: 60-120 sekund
  • Czas trwania programu: 3 miesiące

Trening ogólnorozwojowy FBW, jak sama nazwa wskazuje, polega na trenowaniu całego ciała podczas jednej sesji treningowej. Aby osiągnąć jak najlepsze rezultaty, powinien składać się głównie z ćwiczeń złożonych angażujących największe partie mięśniowe. W tym programie, będziemy trenować 3 razy w tygodniu, z jednym dniem wolnym pomiędzy każdym treningiem.

Korzyści treningu FBW

Trening FBW przede wszystkim pozwala znacząco skrócić czas spędzany na siłowni. W przeciwieństwie do tradycyjnego splitu, który wymaga od czterech do pięciu sesji treningowych w tygodniu, FBW ogranicza się do zaledwie trzech wizyt na siłowni.

Trening A
Dzień 1
Wolne
Dzień 2
Trening B
Dzień 3
Wolne
Dzień 4
Trening A
Dzień 5
Wolne
Dzień 6
Wolne
Dzień 7
Trening B
Dzień 8
Wolne
Dzień 9
Trening A
Dzień 10
Wolne
Dzień 11
Trening B
Dzień 12
Wolne
Dzień 13
Wolne
Dzień 14
Dodaj komentarz