Efekty treningu siłowego

Efekty 5 miesięcznych ćwiczeń na siłowni. Metamorfoza Magdy

Przedstawiamy Wam niesamowitą metamorfozę Magdy.

Efekty widoczne na zdjęciach osiągnęła w jedyne 5 miesięcy podczas  ćwiczeń na siłowni.  Dowiedz się, w jaki sposób pracować nad swoją wymarzoną sylwetką? Gdzie znaleźć motywację do treningu?  Jaką dietę stosować? Podpowiadamy jak ćwiczyć na siłowni, żeby zrzucić zbędne kilogramy!

Efekty treningu siłowego

 

1 Trening

Aby osiągnąć efekty widoczne na zdjęciach, Magda ćwiczyła siłowo 3 razy w tygodniu, po treningu siłowym wykonywała ćwiczenia aerobowe.

2 Dieta

” Diety jako takiej nie mam, staram się zdrowo odżywiać, gotuję głównie na parzę, unikam smażonego jedzenia, jem dużo warzyw i owoców. Zrezygnowałam  całkowicie z  fast foodów, białego pieczywa, słodyczy i alkoholu. Dodatkowo piję zieloną herbatę i dużo wody.

3 Motywacja

„Z początku motywował mnie mój chłopak, który sam ćwiczy, ale z czasem stał się to mój sposób na życie i pokochałam to. W przyszłości zamierzam spróbować swoich sił w zawodach sylwetkowych.”

 

 

Dodaj komentarz